dijous, 12 de juny del 2014

DIA 2: Salzburg i Mondsee



Escric des del llit de l’hotel. Som a Salzburg, estem rebentats i no tinc esma per escriure...
Avui no hem parat en tot el dia. Després d’esmorzar hem anat en tren fins a Salzburg. El viatge, amb escala a Rosenheim, ha durat dues hores. Un cop allà hem deixat les maletes a l’hotel i hem agafat un bus fins a Mondsee. És un llac que està a una hora. N’havia sentit a parlar molt, i tenia curiositat per saber com era. És bonic, però potser em quedo amb l’Achensee.

Feia moltíssima calor. Hem llogat una barca i hem fet una volta pel llac. Hem agafat la barca anomenada “Peter” en honor al meu pare. El llac és enorme. Ens hi hem estat una bona esona. També hem passejat pel poble, encara que una mica a corre-cuita, i hem visitat la Basílica de Sant Miquel. De tornada érem pràcticament els únics passatgers a l’autobús. Jo m’he marejat una mica pels revolts  i la calor asfixiant... A la meva mare se li ha posat el nas molt vermell i jo m’he cremat les espatlles.
Cap a les 4 hem tornat a Salzburg. Hem agafat el telefèric i hem visitat el castell. M’ha agradat molt. M’ha recordat al de Kufstein, encara que aquest és molt més gran i aplega a més turistes.
Després hem passejat pel centre de la ciutat i hem vist el Mirabell Garten. Preciós! Jardins plens de flors.
Bé, aquesta seria la crònica a graaaans trets... M’he deixat moltíssimes coses i anècdotes, però és que ara mateix no em noto els peus i tinc ganes d’anar a dormir! Haha. A veure si demà m’ho “curro” més... Molt bona nit !

Algunes fotos del dia:

Al Mondsee






Vistes des del castell de Salzburg

La nostra selfie al castell


Mirabell Garten

1 comentari:

  1. Ohh una barca amb motor!!! Jejejej me n'alegro que us ho estigueu passant bé!

    ResponElimina