diumenge, 18 de maig del 2014

HOLA (de nou)!


No fa ni 2 hores que he publicat la primera entrada al Blog i ja n'estic escrivint una altra! Això pinta bé!  Després de superar certs problemes tècnics amb el vídeo de l'Skype he pogut fer una trucada col·lectiva amb la Naiara, la Noèlia, la Mery, la Gemma i la Marina!! Com m'ha agradat veure-les totes juntes!! L'ocasió es devia a la inauguració del pis de la srta. Marina al poble independent de Sant Andreu. He pogut comprovar que, a part de tenir el pis bastant més endreçat que jo tinc el meu, gaudien d'una merendola força apetitosa i cruspien galetes a la meva salut. 
Fins a la properaaaaaaa!! Ens veiem aviat !!!


Wow, I have written my first post like 2 hours ago and I'm writing again! It looks promising! :-) 
After overcoming some technical problems with the webcam I have managed to skype with the ladies on the picture :) I missed them and I really enjoyed the chat. I have seen that my friend Marina's new flat is a way tidier than mine... (OK, I still have some time left to clean it up before Monday!).
See you!




4 comentaris:

  1. Congratulations and Great a job you have done already!!!!!!

    ResponElimina
  2. Thanks, Shovon! Stay tuned! Have a nice day ;))

    ResponElimina
  3. Quin bon començament de blog! ;)

    ResponElimina
  4. Ueee, t'has enrecordat del nom!! Espero que t'hi vagis passant :-D

    ResponElimina