dissabte, 31 de maig del 2014

El pont "lleig"

Fins poc passava pel mateix pont cada dia, a peu, per anar a treballar. Però fa unes tres setmanes que el Hausmeister del meu pis m'ha deixat la seva bici, i ara vaig pedalant a tot arreu. Amb la bici agafo un altre camí: enlloc de passar per aquest pont vaig pel pont principal (el bonic). Trigo una mica més en arribar, però m'estalvio una pujada important que, francament, no tinc gaires ganes de fer a quarts de vuit del matí. 

Tengo que darle las gracias de todo corazón a mi amigo cordobés, Antonio Navajas, quien, después de un par de días, consiguió convencerme para que cambiara de camino y pasara por el puente "bonito". Gracias Antonio por tu ímpetu, disposición y sabiduría ! Love, XXX

Diuen que aquest pont és lleig. però a mi m'agraden molt les vistes que es veuen del castell.  També m'agrada que no hi puguin passar cotxes. Aquesta entrada és un petit homenatge a l'injustament anomenat Pont lleig.


Since three weeks ago I used to walked through the same bridge everyday to go to work. Then my Hausmeister gave me his bike, so now I go by bike everywhere. By bike I take another road: I no longer go through that bridge but through the main one (the pretty one). In that way I need few more minutes to arrive to office, but I skip a steep slope and that's of vital importance at 8 am.

They say that bridge is a bit ugly, but I enjoy its views from the castle. I also like the fact that cars are not permitted on it. That post is a simple tribute to the Ugly bridge.


La primera vegada que vaig fer una foto des del pont. Era un dia assolellat de novembre - First time I took a picture from that bridge. It was a sunny day in November

De seguida va arribar el fred. Vaig fer la foto mentre anava a treballar, el 27 de gener del 2013 - Cold days arrived soon. I took that picture when I was going to work, on 27th Jan 2013


Quin fred!! - Brrrrr !!!


Tatxin !!!




Cap al març va tornar el bon temps. La Rhoda i jo vam decidir anar a patinar seguint el camí del riu - In March good weather came again. Rhoda and I went rolling following the river's path



A l'abril, quan va venir la Lucia també feia molt bon temps. Recordo que vam fer la foto al capvespre i encara que feia una mica de vent, s'hi estava molt bé. - When Lucia came in April weather was still very nice. I remember whe took that picture at sunset and there wasnt cold at all ( a little bit windy though)

6 comentaris:

  1. No és lleig, aquest pont! Només li cal una capa de pintura.....
    I amb el bonic homenatge que li has fet, ves que no li passi com a l'aneguet lleig, i aviat sigui considerat el Pont Preciós!!! I tothom a visitar-lo! Jo , la primera!!!
    Petonets

    ResponElimina
  2. Ah, m'agraden les ulleres de Barbi que portes!!!!
    Les noies guapes fan macos els ponts!!!!

    ResponElimina
  3. Hahaha :) Ja queda poc perquè vingueu!

    ResponElimina
  4. Núriaaaaa :) A mi també m'agraden molt les fotos! Saps anar en patins sense problema??? <3 Jo ho vaig intentar l'any passat però per aquí és molt difícil perquè no és pla ! :/

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ieee, Natàlia! haha, doncs al principi em costava una mica però de seguida s'aprèn...Sort que aquí tot és pla! :D

      Elimina